fredag 12 mars 2010

Tillbaka till bloggandet efter tuff period

Jag har inte bloggat något på över två veckor. Detta beror på att jag har haft en tuff period  med uppbrott från flickvännen, väldigt bråda tider på jobbet och en allmän känsla av olust och avsaknad av inspiration. Men, nu mår jag något bättre och det är dags att ta tag i saker igen. Jag har inte skrivit något alls på mitt manus under dessa veckor, och mitt dåliga samvete brinner inombords. Jag som hade motivationen och inspirationen på topp innan dippen kom, nu gäller det att hitta tillbaka till drivet och glädjen. Jag tar hjälp av alla fantastiska skrivarbloggar som finns där ute, fyllda av tips och tricks för att få igång motivationen. Och, som vanligt, så tar jag hjälp av Paul Auster, att läsa hans böcker hjälper mig genom allt som kastas emot mig, och passar till alla humör och situationer.

Med hopp om en snar vår, en blå himmel och lycka till alla.

Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Free Hit CounterPageviews
Free Hit CounterUnique visitors Litteratur Blogg listad på Bloggtoppen.se